S3, A14: Wanneer een radicale groep genaamd de Watchdogs verschijnt met plannen om de Inhumans te elimineren, komen Agent Mack en zijn broer terecht in de vuurlinie. In de tussentijd ontdekt Simmons een krachig chemische samenstelling die de toekomst van Onmenselijken kan veranderen.