Fear the Walking Dead We gaan allen ten onder
S2, A2: Onze groep zoekt onderdak bij een familie van overlevenden. Madison probeert de ware beweegredenen van de familie bloot te leggen. Salazar probeert de bedoelingen van Strand te ontdekken.