S4, A11: Het hoofdkantoor organiseert een informele wedstrijd stappen tellen tussen de verschillende branches. Amy (America Ferrera), Jonah (Ben Feldman) en Dina (Lauren Ash) doen alsof ze rivalen zijn om de meeste luie werknemers van Winkel #1217 te inspireren.