The Good Wife Weegegroetjes
S6, A11: Cary benadert een gevangenisadviseur om hem te helpen zich voor te bereiden op zijn celstraf, terwijl het team van Florrick/Agos/Lockhart zijn uiterste best doet om hem te helpen. Chris Elliott en Domenick Lombardozzi spelen een gastrol.