S6, A4: Nadat Bobby (terugkerende gastrol van JIM BEAVER) ontdekt dat Crowley (gastrol van MARK SHEPPARD) geenszins van plan is Bobby's ziel terug te geven, neemt de jager het heft in eigen handen.