S1, A2: Kageyama, de mysterieuze butler, smeedt een bijzonder plan om de misdadiger te pakken in het hotel. Reiko en haar vriendinnen realiseren zich hoe ingewikkeld emoties wel niet zijn. Dan gaat Reiko de moordzaak aan van een onroerendgoedmagnaat. Elk familielid lijkt baat te hebben bij zijn dood, maar een foto blijkt essentieel in dit wonderlijke onderzoek..