The Dinner Table Detective
De rijke erfgename Reiko Hosho leidt een dubbelleven als beginnend detective onder Inspecteur Kazamatsuri, ook van een rijke familie. Na haar werk ruilt Reiko haar pak om voor een mooie jurk. Ze neemt haar butler Kageyama in vertrouwen bij moeilijke zaken, en hij drijft de spot met haar onvermogen om mysteries op te lossen, terwijl hij ze zelf op briljante wijze ontrafelt.