Boy Meets World What a Drag
S7, A11: Eric en Jack verkleden zich als vrouwen om een beruchte bende te ontlopen die hen in elkaar wil slaan. Cory en Topanga botsen als ze hun studentenkamer opnieuw proberen in te richten.