What Lies Beneath
S1, A3: Op Karajan ontmoet de bemanning de zonderlinge Witte Rajah, maar kunnen ze zijn gastvrijheid wel vertrouwen? Nemo doet een schokkende ontdekking, en Humility en de rest van de bemanning komen erachter wie Nemo werkelijk is.