What's Been Lost
S11, A20: Daryl en Carol gaan op zoek naar de verblijfplaats van hun vrienden nadat Pamela hen liet verdwijnen uit het Gemenebest. Helaas is Hornsby hun enige aanwijzing. Ondertussen vraagt Pamela aan Yumiko om Eugene te vervolgen namens het Gemenebest.