Family Guy When You Wish Upon a Weinstein
S3, A22: De dag dat Peter een vulkaanverzekering afsluit, is de dag dat Lois het gehad heeft met hun constante geldproblemen. Wanneer Peter een joodse 'geldschieter' wenst om hem te helpen, schiet Max Weinstein hem te hulp. Na Max ontmoet te hebben, besluit Peter dat Chris succesvol zou kunnen worden als hij zich zo snel mogelijk tot het jodendom zou bekeren, maar de plannen voor een 'geknipte' bar mitswa in Las Vegas worden snel door Lois verijdeld.