NYPD BLUE Where'd The Van Gogh?
S4, A5: Martinez' eerste gedelegeerde zaak betreft een politieman die getrouwd is met twee vrouwen. Simone en Sipowicz ontdekken dat een overval mogelijk in scène is gezet en Russells nuchterheid wordt op de proef gesteld.