S1, A15: Miley wordt door haar beroemde klasgenoot, Jake, mee naar het schoolfeest gevraagd. Zij kan hem niet uitstaan en zegt nee. Jake is erg teleurgesteld en vraagt Lilly. Maar dan realiseert Miley zich dat ze Jake wel leuk vindt en krijgt ze ruzie met Lilly om Jake. Ondertussen probeert Jackson een streek uit te halen met zijn vader en probeert zijn vader hem terug te pakken.