S5, A12: Alicia en Will verdedigen de twee helften van een stel dat beschuldigd wordt van drugssmokkel, maar de rechtszaak wordt een ingewikkeld verhaal wanneer ze elk een aparte groep juryleden eisen. Cary probeert een cliënt van Lockhart/Gardner te strikken, Kalinda probeert een beschadigde relatie te herstellen en Marilyn begint haar onderzoek naar mogelijke fraude bij de gouverneursverkiezing.