New Girl Winstons verjaardag
S2, A24: De vader van Jess (gastrol Rob Reiner) kiest een wel heel ongelukkige dag uit om onaangekondigd op bezoek te komen. De nerveuze Nick zit nu namelijk de hele dag in zijn eentje met hem opgescheept. Op de dag voor de bruiloft van Cece krijgt Jess een nieuwe carrièrekans. Schmidt moet zichzelf recht in de ogen kijken en zijn ware gevoelens voor Elizabeth onder ogen zien. Ondertussen probeert Winston zichzelf op te peppen voor een groot verrassingsfeest, maar niemand heeft eraan gedacht een feest voor hem te organiseren.