Law & Order: Special Victims Unit Wolven in Schaapskleren
S22, A16: Seizoensfinale - terwijl Fin en Phoebe trouwplannen maken, proberen Benson en Rollins een dakloze alleenstaande moeder te helpen die wordt verhandeld in ruil voor een veilige huisvesting.