S6, A5: Phil verkoopt het huis naast dat van hen en hij en Claire zijn enthousiast over het vooruitzicht geweldige nieuwe buren te hebben, maar dat verandert al snel in paniek wanneer een luid en onaangenaam stel naar het huis komt kijken. Jay verbiedt Manny om zijn nieuwe vriendin te zien wanneer hij erachter komt dat ze de kleindochter is van zijn grootste zakelijke rivaal, wat leidt tot een botsing tussen de kastengiganten. Elders zijn Mitch en Cam vastbesloten Lily uit de klas van mevrouw Plank te halen, omdat van haar bekend is dat ze met ijzeren vuist regeert - om nog maar te zwijgen van het feit dat ze hen ook bang maakt.