Sleepy Hollow Wortel van het Kwaad
S2, A3: Na een bankoverval die uitmondt in geweld, moeten Abbie en Ichabod op jacht naar een mysterieuze zilveren munt die meer kracht heeft dan eerst gedacht. Verder moet commandant Frank Irving kiezen tussen zijn familie en het algemeen belang. De band tussen de zusjes Mills wordt ernstig op de proef gesteld.