PRIVATE PRACTICE You Don't Know What You've Got Till It's Gone
S6, A4: Sheldon vreest het ergste wanneer een meisje verdwijnt van de eerste hulp. Addison en Jake hebben onenigheid over één van z'n patiënten en een nieuwe arts versterkt het team in Saint Ambrose. Stephanie stelt Sam vragen over z'n verleden met Addison.