S4, A11: Diana en Charles stellen voor om Pauline's boek Marriage Vacation uit te brengen onder de merknaam Empirical, in plaats van Millennial, wat Kelsey van streek maakt. Daan biedt Kelsey een nieuwe baan aan bij het oprichten van een onafhankelijke uitgeverij, maar Kelsey wijst uiteindelijk zijn aanbod af.