Younger Younger
S3, A11: Liza is geschokt door de bekentenis van Josh en overweegt de zaken met hem te beëindigen. Zij en Kelsey moeten naar de boekenbeurs in de Hamptons om Millennial te promoten. Er ontstaat een drama nadat hun collega, Emily, van Entertainment Weekly Liza probeert te chanteren over haar echte leeftijd.