Younger Younger
S2, A6: Nu Empirical op het punt staat te ontdekken dat Jade niet van plan is een boek te schrijven en dreigt het merk voortijdig te beëindigen, plannen Kelsey en Liza, met hulp van Lauren, een plan om de rechten op Jade's 'niet-boek' te verkopen aan Kelsey's voormalige mede-stagiaire.