How to Get Away with Murder Your Funeral
S5, A1: Annalise selecteert studenten voor haar nieuwe juridische praktijk op Middleton en zoekt naar een baan bij concurrerende bedrijven. Ondertussen proberen de Keating 4 de gebeurtenissen van het vorige semester achter zich te laten.