You're Under A Rasta
S5, A11: De detectives zoeken naar aanwijzingen wanneer de vrouw van een drugsdealer vermoord wordt aangetroffen. Het lichaam van een jonge prostituee wordt ontdekt bij het afval buiten een flatgebouw. Diane vertelt Simone dat ze zwanger is.