Zaden
S1, A2: Terwijl de club de aanval op hun pakhuis met illegale wapens verwerkt, vormt de adjunct-chef van de politie een nieuwe bedreiging voor SAMCRO’s greep op Charming. Jax blijft zich zorgen maken over het lot van zijn pasgeboren zoon en stelt vragen bij de ruwe manier waarop de club zakendoet. De financiële problemen van Opie zetten hem voor een zware keuze.