Zeppo Marks Brothers
S1, A18: Wanneer een materiële getuige van een drugshit dood wordt gevonden, leidt het onderzoek van Sipowicz en Kelly hen naar twee broers die ook een hit hebben gepland op Kelly's ex-vrouw, Laura. Sipowicz moet uniformopdrachten uitvoeren in een veel te klein jurkuniform.