Boston Legal Ziekte verkopen
S3, A14: Rechter Brown wendt zich tot Crane, Poole & Schmidt wanneer hij een bedrijf aanklaagt voor het niet genezen van zijn homoseksualiteit. Wanneer Clifford Cabots tienernichtje seksueel wordt misbruikt, wordt Shirley ingehuurd om te voorkomen dat ze een experimentele pil neemt die haar geheugen moet wissen.