Sleepy Hollow Zielsverwanten
S3, A11: Abbie, Crane en Jenny proberen hun normale leven op te pakken, maar dan duikt de Zielsverwant weer op en brengt hun leven in gevaar. Het team probeert te ontdekken waarom de Zielsverwant voor het kwaad heeft gekozen. Crane komt erachter dat zijn verhouding met Zoe misschien voor langdurige problemen heeft gezorgd.