Jessie Zombie theefeestje 5
S1, A4: Jessie overtuigt Luke ervan dat ze met haar hulp de plaatselijke paintball kampioen, die onverslaanbaar lijkt, kunnen verslaan. Zuri plant een theekransje en Emma wordt uitgenodigd en meteen weer onuitgenodigd voor een modeshow.