S9, A17: Terwijl ze op zoek zijn naar een dronken Barney op de dag van zijn bruiloft, halen Robin en Ted herinneringen op aan eerdere relaties. Marshall en Lily lossen hun problemen op. Barney raakt bevriend met twee jonge mannen op zoek naar vrouwen.