Zuilen
S2, A13: Een naaktportret van Marshall brengt Barney op het idee om een portret van zichzelf te laten maken en Ted kan zich er niet toe zetten om zijn voormalige baas te ontslaan, ook al werkt hij iedereen op de zenuwen.