S3, A16: Het wilde, jongere zusje van Jess, Abby, komt op bezoek en ze zorgt meteen voor chaos in de loft. Ondertussen vraagt Schmidt aan Nick of hij zijn wingman wil zijn als hij een bar mitswa wil gaan verstoren, en Winston en Bertie nodigen mensen uit om te komen eten. Maar dat wordt al gauw ongemakkelijk als alleen Cece en Coach komen opdagen.