Two and a Half Men Zware nacht op de Wip-splitsing
S5, A15: Alan is bezorgd dat Charlies rokkenjagen uit de hand loopt. JANE LYNCH keert terug als therapeut van Charlie en EMMANUELLE VAUGIER keert terug als Charlies voormalige verloofde Mia.