22 vs. Earth
Voorafgaand aan de gebeurtenissen van Pixars 'Soul', weigert 22 naar de Aarde te gaan en mobiliseert vijf andere nieuwe zielen om in opstand te komen. Maar omdat de activiteiten van haar zielen onverwachte resultaten opleveren, kan het ondermijnende complot van 22 in feite leiden tot een verrassende onthulling over de zin van het leven.