8 Seconds
Esra leeft twee parallelle levens. In haar wereldlijke leven als Turkse in de herenigde stad Berlijn is de levendige Esra gek op haar familie maar voelt ze zich gekooid in haar relaties en kwijnt ze weg in haar werk. Ze botst met de regels die haar worden opgelegd en ze voelt steeds dat er iets mist, dat er iets verkeerd is, en dat er meer moet zijn. In haar droomwereld verlangt zij ernaar de identiteit te achterhalen van de vertrouwde man die haar dromen bezoekt en die haar zich heel doet voelen. Maar hoe meer ze probeert haar dromen te begrijpen, hoe dieper die haar leven beïnvloeden. Terwijl zij in haar wakkere leven tevergeefs vecht, ontwikkelt zij zich stilletjes in haar droomwereld. Maar wat als wakker zijn en dromen nooit gescheiden waren en het echte geheim door iedereen gedeeld wordt? Een film geïnspireerd op ware gebeurtenissen.