İncir Reçeli 2
Metin (Halil Sezai Paracikoglu) verliest in de eerste film, Vijgenjam, de vrouw waar hij van houdt. In Vijgenjam 2 is hij heel eenzaam. Terwijl hij als zanger in een bar werkt en rouwt om wat hij verloor, komt op een onverwacht ogenblik Gizem in zijn leven. Gizem vertelt Metin dat hij iemand moet zijn, of dat hij er tenminste voor íemand moet zijn.