8‐Bit Christmas
Een humoristisch en hartverwarmend verhaal dat zich afspeelt in de voorsteden van Chicago aan het eind van de jaren 80 en vertelt over Jake Doyle, een tienjarige die met kerst het nieuwste en beste videospel wil hebben.