A Haunted House
A Haunted House is een hilarische spoof op horrorfilms als Paranormal Activity en The Devil Inside. In de komedie volgen we Malcolm en Kisha (Marlon Wayans en Essence Atkins) die zojuist samen in hun droomhuis zijn ingetrokken. Al snel blijkt dat ze niet alleen in het huis zijn. Terwijl Malcolm aan zijn seksleven wil werken, waarbij hij liever niet gestoord wil worden door een irritante geest, komt hij erachter dat het juist zijn vriendin is die bezeten is. Hulp van een homoseksuele psychiater, een coke snuivende priester en een amateuristisch team van ghostbusters moet het leven van het ooit zo gelukkige stel redden. A Haunted House is een productie van Marlon Wayans, die samen met zijn broer verantwoordelijk was voor het succes van Scary Movie.