Abominable
Een onderzoeksteam begint aan een reis om een plant te verkrijgen die eeuwenlang medisch onderzoek kan bevorderen. Terwijl ze struikelen over aanwijzingen van de vorige expeditie, ontdekken ze dat een Yeti wezen op de loer ligt in de bergen van de Himalaya en er alles aan zal doen om zijn terrein te beschermen.