The Retreat
Een man vindt zichzelf alleen en verdwaald na een gruwelijke ontmoeting met een monster tijdens een backpacktocht naar de Adirondack High Peaks. Nu moet hij vechten voor zijn leven en gezond verstand, terwijl hij vecht tegen de kwaadaardige Indiaanse legende, The Wendigo.