A.C.O.D.
"In A.C.O.D. zien we Carter (Adam Scott), een schijnbaar goed aangepast volwassen kind van gescheiden ouders.Na de gekte van de scheiding van z'n ouders (Richard Jenkins en Catherine O'Hara) te hebben overleefd, heeft Carter nu een succesvolle carrière en een leuke vriendin (Mary Elizabeth Winstead). Maar als zijn jongere broer (Clark Duke) zich verlooft,moet Carter zijn gescheiden ouders en hun nieuwe partners samenbrengen voor de bruiloft waardoor de chaos uit zijn jeugd terugkomt, inclusief zijn gestoorde psychologe (Jane Lynch)."