Alien Outbreak
Aan de rand van een klein dorp werken politieagenten Zoe en Patrick, die door buitenaardse wezens worden aangevallen. Wat begon als een gewone dag, pakt volledig anders uit als de inwoners zich vreemd beginnen te gedragen en zelfmoord plegen. Ze beseffen al snel dat ze te maken hebben met machines uit een andere wereld en buitenaardse wezens die als missie hebben om de aarde te vernietigen.