Amazing Grace
In 1972 nam Aretha Franklin Amazing Grace, het meest succesvolle gospelalbum allertijden, op in de New Temple Missionary Baptist Church in Los Angeles. Nooit eerder zijn de filmopnames van deze legendarische avonden vertoond aan het publiek. Tot nu.