Respect
Respect' volgt de carrière van Aretha Franklin van toen ze als jong meisje in haar vaders kerkkoor zong tot ze een internationale superster werd. De film vertelt het opmerkelijke waargebeurde verhaal van hoe het muziekicoon haar stem vond en hoe ze de Queen of Soul werd.