An Urban Allegory
Een balletdanseres is te laat voor een auditie voor een voorstelling geïnspireerd op Plato’s Allegorie van de grot. Met haar zevenjarige zoon Jay smeekt ze om een kans, maar wanneer de repetities beginnen, ontsnapt Jay en begint hij aan een poëtische en filosofische reis door Parijs.