The Capsule
Bij kaarslicht ontwaakt een groep van vrouwen met uitdrukkingsloze gezichten in een paleisachtig huis, gelegen op een Cycladische rots. Ze verrichten vreemde rituelen voor hun matriarch, die net zo onvoorstelbaar zijn als het leven zelf, voordat ze terugkeren naar hun geheimzinnige verblijfplaats.