Club Zero
De eigenzinnige miss Novak gaat aan de slag op een privéschool waar ze les zal geven in het bewust omgaan met eten. Er ontstaat een hechte band tussen haar en haar pupillen. De leerlingen gaan volledig op in de voorgestelde leefwijze van hun geliefde docent. Tegen de tijd dat de docenten en ouders echt begrijpen waar de kinderen mee bezig zijn, is ‘Club Zero’ de schokkende realiteit geworden.