A Different Man
Een aspirant-acteur ondergaat een ingrijpende ingreep om zijn uiterlijk drastisch te veranderen. Zijn droomgezicht verandert al snel in een nachtmerrie wanneer hij de rol van zijn leven misloopt en hij geobsedeerd raakt door het terugkrijgen van wat hij is kwijtgeraakt.