Dream Scenario
Professor en eenzame loser Paul Matthews wordt plots een virale beroemdheid wanneer hij verschijnt in de dromen van miljoenen mensen. Eerst geniet hij van de aandacht, maar wanneer de nachtelijke visioenen omslaan in duistere nachtmerries, begint zijn wereld langzaam in te storten.