Tiger Stripes
Zaffan is rebels, energiek en de waaghals van haar vriendengroep. Ze kan niet wachten om volwassen te worden, maar haar branie verdwijnt wanneer haar puberteit op komt dagen. Ze ontdekt steeds gekkere dingen over haar veranderende lichaam en doet er alles aan om die geheim te houden. Tevergeefs, want op school en thuis moet niemand iets hebben van die nieuwe Zaffan.